C:62:n uusinta tekniikkaa edustava runkorakenne
Litening C:62 -mallit perustuvat uuteen monocoque-hiilirunkoon, joka on valmistettu Twin Mold -prosessilla. Yksittäisten hiilikuitujen hallittu sijoittelu mahdollistaa maksimaalisen jäykkyyden ja samalla minimaalisen painon. Kartiomainen ohjauslaakeri mahdollistaa täydellisen hallinnan kaikissa tilanteissa. Kun kaikki voima menee alatukivarteen lähes häviöttömästi, ohuet istuinvarret, litistetty yläputki ja hiilen tärinänvaimennusominaisuudet takaavat miellyttävän käyttömukavuuden. Jo Pro-versiossa on saatavilla parhaat komponentit Shimano ja Newmen. Cube antaa pyörälle jatkuvan Ultegra-varustelun. Superkevyen Mavic Ksyrium-pyöräkerran ja Newmen-hiilipohjaisten osien kanssa pyörän paino on erinomainen, noin 7,3 kiloa. Kilpaversiossa Cube antaa pyörään Shimano Ultegra-levyjarrun ja sähköisen Di:2-vaihteiston. Monien newmen-hiiliosien, kuten ohjaustangon, pyöräkerran ja istuintuen kanssa pyörä painaa jarrujärjestelmästä huolimatta noin 7,2 kiloa. Rungon ohut muotoilu ja laadukas työstö vaikuttavat jalolta ja huippuluokkaiselta. Hillityn mutta kuutiotyyppisen maalauksen myötä pyörä pääsee täydellisesti oikeuksiinsa. Moderni kilpapyörä ei voisi olla kevyempi, nopeampi ja tyylikkäämpi!
Team Wanty kaikille!
Cube on lähettänyt belgialaisen Team Wantyn menestyksekkäästi kisaan. Sarjan pyörä on saatavana replicana varustevaihtoehdolla Cube Litening C:68 SL Team Wanty kaikille urheilijoille. Vielä kevyempi ja jäykempi C:68-hiilimateriaali tarjoaa äärimmäistä ajosuorituskykyä, jota ei voi kuvitellakaan. Runkosarjan paino on vain hieman yli 850 grammaa, joten se kuuluu tämän segmentin ehdottomaan maailman kärkeen. Verraton Shimano Dura Ace Group takaa maksimaalisen vetovoiman ja äärimmäisen urheilullisuuden. Jalot lisäosat Ritchey, Fulcrum ja Fizik pudottavat tämän kilpa-auton painon noin 7 kiloon. Team Wanty Designin suosittu maalipinta viestii taistelutahdosta ja tekee hyvän vaikutuksen jokaisessa kilpailussa. Tämän asetelman ylittäminen on lähes mahdotonta. Cube Litening C:68 SLT Disc -pyörällä Cube insinöörit onnistuvat kuitenkin luomaan pyörän, joka näyttää tulevan suoraan tulevaisuudesta. Sähköisen Shimano Dura Ace Di:2 -vaihteen avulla vaihteet vaihtuvat millisekunneissa. Jatkuvalla Dura Ace -varustelulla ja harvinaisilla Newmen ja Fizik-viritysosilla toteutuu noin 6,8 kilon kokonaispaino. Pyörän dramaattinen look, jossa on selvästi tunnistettavat hiilirakenteet ja raa'at Shimano Dura Ace -levyjarrut, vastaa täydellisesti tämän pyörän suorituskykytietoja. brave -pyöräilijälle ei ole tällä hetkellä olemassa tehokkaampaa tai aggressiivisempaa pyörää - tehty rikkomaan ennätyksiä!